Metin2 PVP - SWallHack [3S] - [StreamWorld] - 2016



|| Metin2 PVP - SWallHack - [StreamWorld] - 2016 ||

Hileye Uygun Serverler:
LovaMt2 - Çalışıyor!
MarkMt2 - Çalışıyor!
TekMt2 - Çalışıyor!

Yazılı Anlatım:
1. Winrarı Masaüstüne Çıkartıyoruz.
2. Serverimize Giriyoruz.
3. Giriş Yapıyoruz.
4. Karakterimize Giriş Yapıyoruz.
5. Klasörden Çıkan "SWallhack.exe"yi Çalıştırıyoruz.
6. Serverimizin Numarasını Giriyoruz.
7. Hilemiz Artık Hazır!
8. [F1] ile Wallhackı Aktifletiştirıp Durdurabiliyoruz.

Videolu Anlatım:

İndirmek İçin Resme Tıklayınız!

VirusTotal Sonuçları İçin Resme Tıklayınız! 
(Winrar)
("SWallhack.exe")

18 yorum

S.a kardes MeritMT2 Calismiyomu ? :(

MeritMt2 Sorun Yarattığı İçin Eklenmedi, İleride Belki MeritMt2'ye Özel WallHack Yapabilirim.

kardeşim
OLIVAMT2 ICIN BALIK BOT WARMI

Malesef Balık Botu İçin Bypass Gerekli, Şuan Wallhack Hilesinin Yeni Sürümü İçin Uğraşıyorum.

PEKI OLIVAMT2 ICIN YAPACAKMSNZ KARDEŞİM

OlivaMt2 İçin Wallhack Hazırlıyorum Eğer Bir Aksaklık Çıkmassa 1 2 Hafta İçinde Paylaşıcam.

markmt2 de f1 den hileyi aktiflestirdikten sonra tam duvardan gecerken hile tespit edildi deyip atıyor kardeş nedendir?

Hile Paylaştıktan 1 Gün Sonra Fixlendi. Tekrardan Aktifleştirip Paylaşıcağım.

kardeşim geçerli bir win32 uygulaması degildir alıyorum xp de

Uyumluluk Değiştirerek Denedinizmi?

Güncel hile ne zaman gelicek kaç gündür takipteyiz

Öncelikle Selamun Aleyküm Kardeşim Senden Ufak Bir Ricam Olucak Uzun Zamandır Sizi Takip Ediyorum İşinizde Çok Başarılısınız Öncelikle Başarınızın Devamını Dilerim uzun zamandır Osmanlı2 mt2 Oynuyorum Loyein Korumalı 7x Veya Wallhack Yaparsanız Çok Seviniriz İlginiz Ve Nezaketiniz İçin Şimdiden Teşekür Edirm Takip Teyiz

Teşekkürler, Loyein Korumalı Serverlerimizde Wallhackımız Var Fakat Fix Derdinden Dolayı Satıyorum. İlk Paylaştığımda 2 Saat İçinde Fix Yedi Bununda Böyle Olmaması İçin... Yaklaşık 1 -2 Aydır Aktif. Facebook Sayfamıza Mesaj Atarsanız Gerekli Bilgileri Vereceğim.
Facebook : https://www.facebook.com/Streamworldperfect
İyi Günler Dilerim.

Selamun aleykum kardeşim board mt2 de şuan da açmıyo oyunda hile tespit edildi tekrar gir diye yazı çıkıyo bazende mt2 seçme ekranında açılıp kapanıyo aniden 1 2 sefer de yaptı tekrar denemem düzelmişti ama şuan komple gitti ilgilenirsen sevinirim.

Mark mt2 üzerine bir hileniz var mı hocam ? Loyein antichat ' li.

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.


Yüz İfadeleriYüz İfadeleri